آرشیو بهمن ماه 1401

طراحی انواع فرمول مواد غذایی و در راستای مشاوره فرمولاسیون صنایع غذایی برای هتل ها، رستوران ها و مجموعه های تولیدی و ...

فرمولاسیون قهوه چیست

۴ بازديد

در زیر مجموعه  فرمول مواد غذایی پودری و ژله ای مواد متنوعی وجود دارد که به صورت آماده یا نیمه آماده بدست می‌آیند. یکی از برترین و پرطرفدارترین  این محصولات، انواع نوشیدنی گرم و سرد است. در این میان نوشیدنی گرم نیز جایگاه خاصی دارد. انواع قهوه، کاپوچینو، هات چاکلت، اسپرسو و ... از جمله برترین این محصولات در این حوزه است. در ادامه این مطلب به فرمولاسیون قهوه و دیگر نوشیدنی های گرم خواهیم پرداخت.

مشاور فرمولاسیون انواع قهوه 

اگر به دنبال راه اندازی یک خط تولید باکیفیت در حوزه انواع قهوه فوری هستید و به دنبال تولید محصولی منحصر به فرد با طعمی مخصوص به خود هستید حتما از فرمولاسیون استفاده کنید. با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصصان حوزه مشاوره فرمولاسیونمی توانید بهترین خط تولید  انواع قوه فوری مانند کاپوچینو را داشته باشید. زیرا همانطور که می دانید محصولات متنوعی با طعم های کاملا متفاوت در این حوزه وجود دارد و بازار رقابتی بالایی نیز دارند. بنابراین برای دیده شدن لازم است محصولی با کیفیت با طعمی بی نظیر را تولید کرده تا از آن سود ان بهره مند گردید. با توجه به خدمات ارائه شده در مرکز فرمولاسیون مواد غذایی ایران علاوه بر فرموله کردن می توانید از هدر رفت هزینه‌های اضافی نیز جلوگیری نمایید. بنابراین برای بهره مندی از این خدمت تنها کافی است تا از طریق وبسایت، پیامک و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.


فرمولاسیون پودری هات چاکلت

همانطور که اشاره شد فرموله سازی نوشیدنیاز تنوع بالایی برخوردار است. به طور مثال تنها یک محصول کاپوچینو شامل موارد ذیل می شود: 

  • هات چاکلت مکزیکی: ساخته شده از شکلات دمسا که حاوی شکر، دارچین و کاکائو است.
  •  اروپایی: ساخته شده از شکلات تلخ. 
  •  پاریسی: ساخته شده از شکلات تلخ و شیر کارامل که طعمی غلیظ و شیرین نیز دارد. 
  • کلمبیایی: ساخته شده از میخک و عسل و مکعب های پنیر که طعمی دارچینی نیز دارد. 
  •  ایتالیایی: نام دیگر این نوشیدنی سیوکولاتا کالدا است که شبیه شکلات داغ سنتی است.

جمع بندی: 

برای فرموله سازی انواع مواد غذایی پودری و نوشیدنی نیز با استفاده از یک کارشناس مجرب می‌توان بهترین کیفیت را داشت. بنابراین استفاده از یک کارشناس و مشاور مجرب می تواند در این راستا به صرفه باشد و از هزینه های اضافی نیز جلوگیری کند. مرکز فرمولاسیون غذایی ایران یک مرکز برای راهنمایی شما در این حوزه است.