تفاوت آرد سوخاری و پودر سوخاری + طرز تهیه آن

طراحی انواع فرمول مواد غذایی و در راستای مشاوره فرمولاسیون صنایع غذایی برای هتل ها، رستوران ها و مجموعه های تولیدی و ...

تفاوت آرد سوخاری و پودر سوخاری + طرز تهیه آن

۱۰ بازديد

ساندویچ پارمای بوقلمونتفاوت آرد سوخاری با پودر سوخاری

ممکن است تا به حال برایتان سوال پیش آمده باشد که آرد سوخاری با پودر سوخاری چه تفاوتی دارد؟ اگر بخواهیم یک غذای ترد داشته باشیم باید از آرد سوخاری استفاده کنیم یا پودر سوخاری؟ امروز در این مقاله قصد داریم تفاوت آرد سوخاری با پودر سوخاری را به شما بگوییم و فرمولاسیون آن‌‌ها را به صورت مختصر خدمت شما بگوییم تا ببینید برای غذای مد نظرتان کدام گزینه مناسب تر است.

آرد سوخاری و پودر سوخاری

امروزه غذاهای سوخاری به یکی از محبوب‌ترین فست فودها در سرتاسر دنیا تبدیل شده است، به گونه‌ای که چندین رستوران زنجیره‌ای بین المللی در دنیا که فقط کار غذای سوخاری انجام می‌دهد وجود دارد که معروف‌ترین آن KFC است. در ایران نیز از بدو ورود، این غذا طرفداران زیادی پیدا کرده است که روزانه افراد زیادی علاقه مند هستند که انواع بال، مرغ و فیله سوخاری را میل کنند. البته در کنار این افراد، افرادی هم وجود دارند که تمایل دارند خودشان در منزل این غذای خوشمزه را تهیه تا مطابق ذائقه خود غذایشان را درست کنند. برای پخت مرغ سوخاری در منزل قطعا نیاز به ماده‌ای داریم که با آن بتوانیم مرغ خود را سوخاری کنیم. اینجا است که برایمان سوال می‌شود آیا پودر سوخاری بهتر است یا آرد سوخاری و اصلا تفاوت آن‌ها چیست؟ در وهله اول برای درک تفاوت بین این دو ماده غذایی، می‌توانیم به نام آنها توجه کنیم. همانطور که از نام این محصولات مشخص است، آرد سوخاری به ترکیبی از آرد سفید و یا گندم همراه با ادویه و چاشنی‌های مناسب غذاهای سوخاری گفته می‌شود که می‌توان برای طعم‌دار کردن پروتئین (مرغ یا ماهی) از آن استفاده کرد. پودر سوخاری در واقع به ترکیبی از نان خشک شده و کمی ادویه گفته می‌شود که برای ترد کردن پروتئین می‌توانیم از آن استفاده کنیم. هر دوی این مواد غذایی می‌توانند به راحتی در خانه تهیه شوند اما برای آن‌که بتوانید یک ترکیب رستورانی و خوشمزه بدست آورید، نیاز دارید که بدانید از هر ماده غذایی به چه اندازه و در چه مرحله‌ای از درست کردن غذا استفاده کنید.

مشاوره فرمول سازی پودر سوخاری

اگر قصد دارید این غذای خوشمزه را به صورت اختصاصی برای برند و رستوران خود درست کنید و یا حتی این جذاب و جادویی را تهیه کنید، می‌توانید با مشاورین مرکز فرمولاسیون مواد غذایی ایران تماس بگیرید و از آن‌ها مشورت بخواهید. مرکز صنایع غذایی ایران با تجربه‌ای که در مشاوره و طراحی فرموله سازی ادویه و چاشنی در حوزه مواد غذایی دارد، می‌تواند به عنوان یک همکار مجرب در کنار شما برای تهیه فرمول خاص غذای موردنظرتان به شما کمک کند. برای گرفتن مشاوره می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و یا از طریق پیامک، ایمیل و پیام رسان‌ها با ما در ارتباط باشید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.